mandag den 9. juli 2007

Offentliggørelsen af mig

Jeg er her med mit første indlæg på besynderligste vis grebet af en præstationsangst som naturligvis ikke lader sig beskrive fyldestgørende midt i orkanens øje.. Jeg vil eventuelt følge op på disse følelser senere med en helt igennem tåkrummende irriterende selvpsykologisering af angstens kerne. Eller også lader jeg beskrivelsen af mine følelser behændigt ligge.

Afslutningsvis vil jeg dog tilføje, at jeg naturligvis beklager belastningen af nettet med endnu et navlepillende forsøg på at skabe eksistensberettigelse for selv en gennemsnitlig åndsamøbe som undertegnede. Jeg skal fremover forsøge at fokusere på de langt mere givende af mine bekendtskaber såsom som førsteelskeren Svensson, de endnu ikke-eksisterende yndlinger Luella og Bob, rockabilly og professionel charmør Mikki Petersen, den evigt beundringsfremkaldende Hornbrille (som vistnok skyder nyskabende politisk art-doku-film i mellemøsten i skrivende stund), den koffein- og kulhydratsforskrækkede Irene og de altid misundelsesværdige Morgenhårs-piger. Du bliver heller ikke snydt for cand.politten med den bundløse pung og den i sandhed høje moral, Mogens, samt de piedestalværdige piger Inge og Ella, som hver især og på forskellig vis giver oprigtigt stof til eftertanke. Tanker, jeg lover, jeg nok skal tærske langhalm på og forfladige til pseudoeksistentialistiske formaninger (jeg skal forsøge at begrænse mig!)
Alle disse figurer samt alle de andre fra mit univers centreret omkring København vil indfinde sig i denne blog. Så er det i første omgang sidste punktum sat.

Ingen kommentarer: